kpop

ترجمه آهنگ EL DORADO

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

 

** EL DORADO  **

بازم همون خواب رو دیدم

تو یه کویر بی پایان بودم

یک شهر خیره کننده وجود داره

اما همیشه تا به اونجا میرسم ناپدید میشه

دارم میرم سمتی که باید به اونجا برم

هیچ چیز رو نمیتونم تایید کنم

هیچی رو نمیتونم قول بدم اما

سرزمین زرخیز رو پیدا میکنم

الان دارم میرم

ماجراجویی بزرگتر

خطر بیشتری تهدیدمون میکنه

در نوری که قبل از مت ساطع میشه

درمقابل آینده ای که هیچکس ازش باخبر نیست

این راه در روزهای آینده تبدیل به افسانه میشه

سرزمین زرخیز

حتی اگه تو بعضی روز های طوفانی قدم برداریم

اگه با هم باشیم

من از هیچی نمیترسم

oh El Dorado rado

بیا به دنبال بهش بگردیم

بادبان بادبان بادبان، باید دیگه باید برم به

باید سرزمین زرخیز رو پیدا کنم

صدای آروم باد رو میشنوم

از کجا میوزه ؟ آهنگ طلایی

چشمهام رو میبندم و یکم واضح تر میشه

میتونم اون محل رو به طور مبهم ببینم

اگرچه آخرش رو نمیدونم

اگرچه نمیتونیم به عقب برگردیم

سرزمین زرخیز رو پیدا کن

وقتی اون مکان منو صدا زد

نمیخوام سر جام منجمد شم

در نوری که قبل از من ساطع میشه

درمقابل آینده ای که هیچکس ازش باخبر نیست

این راه در روزهای آینده تبدیل به افسانه میشه

سرزمین زرخیز

حتی اگه موج بلندی از شن و ماسه

پایین بیاد

سرنوشت من دیدن سرزمین زرخیزه

بادبان بادبان بادبان، باید دیگه باید برم به

باید سرزمین زرخیز رو پیدا کنم

تو این ماجراجویی خطرناک

موانع سر راهم سبز میشن

اما ما یکی میشیم

و بر همه چی غلبه میکنیم

نو داره گسترده تر میشه

نابرده رنج گنج

این دنیا پر از رازه

ما یکی هستیم (we are one)

حالا ما اینجا هستیم

همه ی 10 انگشت رو به دایره بالا اضافه کن

لحظه های بیشماری گذشت

برای روزهایی که پیش رو هست بیشتر هیجان زدم

به همه ثابت میکنم

حق با اون هایی که منو باور داشتن

در نوری که قبل از مت ساطع میشه

درمقابل آینده ای که هیچکس ازش باخبر نیست

این راه در روزهای آینده تبدیل به افسانه میشه

سرزمین زرخیز

زیر یک آسمون

با یک اسم یکسان ما یکی هستیم

به هم ایمان داریم

oh El Dorado, rado

میدونم که اینجاست

بادبان بادبان بادبان، باید دیگه باید برم به

باید سرزمین زرخیز رو پیدا کنم

بادبان بادبان بادبان، باید دیگه باید برم به

باید سرزمین زرخیز رو پیدا کنم

اگرچه آخرش رو نمیدونم

اگرچه نمیتونیم به عقب برگردیم

بادبان بادبان بادبان، باید دیگه باید برم به

باید سرزمین زرخیز رو پیدا کنم

exo-persion-fansite.ir

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
yasi shayan

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی