kpop

ترجمه آهنگ call me baby

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

 

**Call me baby**

این خیابون کاملا دیونه است (شلوغه)

غریبه ها بین مردم

هر لحظه که ما با همیم مثل بوم بوم بوم بوم بوم

چه خبر !

هی دختر ، اون لحظه مثل ابدیت بود (لحظه ای شبیه تقدیر)

وقتی تو به من خیره شدی تو فقط یه لحظه (مثل رعد و برق ، تو این دنیا)

اسممو صدا کردی و به طرفم اومدی

شگفت انگیزه ، مثل جرقه نور ، تو منو تو لحظه ای که دیدمت پر کردی ، ای وای

به راحتی اینجا بنشین و به قصه من گوش کن الان

اوه برام مهم نیست ، حتی اگه مجبور شم به یه جای دور برم

من مرد کنار تو خواهم بود

تو تو لبای خشک من تراوش کردی و منو بیدار کردی

زمان داره هدر میره

پس منتظر نباش ، زیاد صبر نکن

خیلیا هستن که می درخشن ولی ببین کی بین اونا واقعیه

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

تو اسممو می دونی

قلبم بزرگتر میشه برات  و دراشو به روی همه به جز تو می بنده

تو می دونی من اینجام

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

حتی اگه زیاد صدام کردی ، بازم اسممو بگو

تو کاری می کنی که مثل خودم باشم ، تو تنها کس من تو دنیایی

تو یه دونه منی تو یه دونه منی

دختر تو اونی هستی که من می خوام

خیلیا هستن که می درخشن ولی ببین کی بین اونا واقعیه

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

تو اسممو می دونی

حتی اگه زیاد صدام کردی ، بازم اسممو بگو

دختر ، حتی بین این همه حرص و این همه کلمه

تو نشون دادی که منو باور داری

حتی اگه همه عوض شن و منو ترک کنن ، تو بانوی منی

تنها چیزی که بهش نیاز دارم اینکه دستامو نگه داری

خیلیا هستن که می درخشن ولی ببین کی بین اونا واقعیه

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

تو اسممو می دونی

قلبم بزرگتر میشه برات  و دراشو به روی همه به جز تو می بنده

تو می دونی من اینجام

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

حتی اگه زیاد صدام کردی ، بازم اسممو بگو

من توی یه ماز تاریک گیر کرده بودم (توی تاریکی)

ولی با صدای تو بیدار شدم

تو کاری کردی که دوباره متولد بشم ، آره

E.X.O گوش کن

اسممو بگو (بلند تر)

اگه تو نورم بشی و منو از این جای آشفته بیرون بکشی (چه خبر)

من تو رو نگه می دارم و هیچ وقت عوض نمی شم ، نگهت می دارمو با اونایی که ترکم کردن رو به رو می شم

هیچ وقت نگران چیزی نباش

تو توی جای خالی قلب من اومدی

تو این دنیای لرزان

تو تنها نور من شدی

دختر تو اونی هستی که من می خوام

خیلیا هستن که می درخشن ولی ببین کی بین اونا واقعیه

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

تو اسممو می دونی

منم عشق تو می شم آره

تو کاری می کنی که مثل خودم باشم ، تو تنها کس من تو دنیایی

تو یه دونه منی تو یه دونه منی

دختر تو اونی هستی که من می خوام

خیلیا هستن که می درخشن ولی ببین کی بین اونا واقعیه

صدام کن عزیزم صدام کن عزیزم

تو اسممو می دونی

حتی اگه زیاد صدام کردی ، بازم اسممو بگو

k-popbiography.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
yasi shayan

نظرات  (۴)

خیلی خوب بود ممنون
خیلی قشنگه oh my god
میشه ترجمه رو همراه متن کره ای بزاری ؟ممنون میشم
عالی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی