kpop

ترجمه آهنگ promise

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ

 

 

**promise**

گاهی اوقات چشمام رو روی هم میزارم و تو فکرت فرو می رم

تویی که از روی عادت یه تصویر آشنا از من رو تصور می کنی

علارغم تمام اشکالات و نواقصم ، هنوزم منو دوست داری و این برات مسئله ای نداره

ولی من واقعا لیاقت عشقت رو دارم ؟

تویی که همیشه در انتظار منی

تویی که منو با دستانت در آغوش می گیری

من هیچ وقت اینو فراموش نمی کنم

و خوش حالت می کنم

مثل جمله ی ما یکی هستیمی که بهت گفتم

با وجود گذر زمان در اعماق قلبم غرق می شم و چیز هایی هست که نمی تونم بیانشون کنم

متاسفم” ، “عاشقتم

ازت می خوام تا مثل زمان به من باور داشته باشی

در آغوش می گیرمت و دستانت رو نگه می دارم

اگه می تونستم احساسات قلبیم رو بیان کنم

اون وقت بود که خودم رو فدای تو می کردم (به تو اهدا می کردم)

دلم می خواد در هر زمانی ازت حمایت کنم

با گذشت زمان ، چیزهایی هستن که بهتر یا فراموش میشن

چون حرفای تسلی بخش نمیتونن آرومت کنن ، من دوباره احساس ناراحتی می کنم

نرو… دلم می خواد نگهت دارم

با این وجود که یه بار قول هام رو زیر پا گذاشتم ، سخته که دوباره باورم کنی

با این همه دلم می خواد تا همیشه باهات بمونم ، زندگی کنم و هم نفس باشم.

آرزو می کنم دوباره مثل روزهای آغاز شاد باشم

متشکرم” ، “متاسفم” ، “عاشقتم

حتی اگه همه چیزم رو هم بهت بدم ، بازم کافی نیست

تمام عمرم ازت محافظت می کنم

آره.. مشکلی نداره که دنبالم کنی

تویی که همیشه در انتظارم بودی

به راهت ادامه بده ، از تو سپاس گذارم

من هیچ وقت اینو فراموش نمی کنم

و خوش حالت می کنم

مثل جمله ی ما یکی هستیمی که بهت گفتم

اون روز های پر از شادی

استیج روز تولدم که با تو گذروندمش

این تنها حرفیه که منو خوشحال می کنه

~ قول می دم

~ به من قول بده

وقتی که قلبت واقعا احساس اندوه می کنه ، من مسلما در آغوش می گیرمت

با وجود گذر زمان در اعماق قلبم غرق می شم و چیز هایی هست که نمی تونم بیانشون کنم

متاسفم” ، “عاشقتم

ازت می خوام تا مثل زمان به من ایمان داشته باشی

اگه ما می تونستیم تا بی نهایت با هم بمونیم

منم خودم رو فدای تو می کردم

ohsehunfans.in

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
yasi shayan

نظرات  (۱)

خیلی قشنگه اهنگ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی