kpop

ترجمه آهنگ play boy

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ


PLAY BOY

زنگ تلفنت رو جواب نده

ولش کن

حتی لازم نیست نگرانش باشی

ما به به سادگی ازت مراقبت میکنیم

مشکلی نیست, مشکلی نیست , من هر چیزی که تو قلبته رو میدونم  , مشکلی نیست

مشکلی نیست , مشکلی نیست فقط رازت رو به من بگو

قلب سیاه من جای توئه

و قلب سفید و سوزان تو جای من

من هیچوقت از این طبیعت خسته نمیشم

Play play play play

کلمات فراموش شده من پایه ی من هست

کلمات ناپدید شده تو اثر و ردیاب تو هست

تو این طبیعت نمیتونیم هیچ چیز رو به عقب برگردونیم

Play play play play
Play (boy)

من خیلی میخوامت گرفتار و عاشق تو شدم دیوانه وار که حتی نمیتونم بنویسمش

ما هر دو می دونیم که اون در آغاز چه جوریه اما الان همش تقصیر منه

نمیتونم , نمیتونم تصور کنم

من از مرد خوبی که تو تصورات تو هست خیلی دورم

خوشحال باش , لطفا از من فرار نکن

منو ترک نکن

مشکلی نیست مشکلی نیست من هر چیزی که تو قلبته رو میدونم مشکلی نیست

مشکلی نیست مشکلی نیست فقط رازت رو به من بگو

قلب سیاه من جای توئه

و قلب سفید و سوزان تو جای من

من هیچوقت از این طبیعت خسته نمیشم

کلمات فراموش شده من پایه ی من هست

کلمات ناپدید شده تو اثر و ردیاب تو هست

تو این طبیعت نمیتونیم هیچ چیز رو به عقب برگردونیم

Play play play play
Play (boy)

من تصمیم گرفتم که تو رو چی صدا کنم

فقط یه بوسه همین

نمیدونم این خوش شانیسه تو هست یا بدشانسی که مردی مثل من رو دیدی

میتونه مثل یک جاده ی دو طرفه باشه

مثل ویسکی تو در اشتباه فرو رفتی

من تو رو هات تر میکنم

هیجان زده تر

من بدم

من دوست دارم کارایی رو انجام بدم که تو بهم گفتی انجام نده

همونطور که گفتم

بازی اصلی هنوز شروع نشده

فشار بده و هل بده حتی بیشتر از قبل

من مطمئنم که هر روز برنده میشم

من با نوع جدیدی از تنهایی روبه رو میشم

 

نمیتونم متوقف بشم

میدونم که تو هم همون شکلی هستی

اجازه نمیدوم که هرکدوممون بریم

My baby

قلب سیاه من جای توئه

و قلب سفید و سوزان تو جای من

من هیچوقت از این طبیعت خسته نمیشم

کلمات فراموش شده من پایه ی من هست

کلمات ناپدید شده تو اثر و ردیاب تو هست

تو این طبیعت نمیتونیم هیچ چیز رو به عقب برگردونیم

Play play play play
Play (boy)

کلمات فراموش شده من پایه ی من هست

کلمات ناپدید شده تو اثر و ردیاب تو هست

تو این طبیعت نمیتونیم هیچ چیز رو به عقب برگردونیم

Play play play play

Play (boy

 

exo-persion-fansite.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
yasi shayan

نظرات  (۶)

ممنون اونی
عالــــــــی♡♡
تشکر فقط یکم منحرفی بود😳
عاااااااااااااالییییییییییییییییییی عزیزم مرسی

یخورده منحرفی بود اما آخه اکسو آهنگ های منحرفی نمی خونه که🤔🤔

۰۹ آبان ۰۱ ، ۲۲:۲۲ پیتزای ۱۲ گفره اکسو

کجاش منحرفیه ناموصن؟؟؟ یا منحرفی نخوندین یا واقعا بچه مثبتین:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی