kpop

ترجمه آهنگ Transformer

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

 

** TRANSFORMER **

او مانند یک ترانسفورماتور است

اکسو ! بزن بریم !

توقف کن, توقف کن, توقف کن, توقف کن

توضیح دادنش سخته , اون کیه ؟ اون چیه ؟

اونجا , اونجا , اونجا , اونجا

اگه به سرعت تغیر کنی کنار اومدن باهاش سخت میشه

اول اروم بعد سرعتت رو زیاد کن

هیچ جوابی وجودن نداره به همین خاطر من فقط خیره شدم

دختری که مسیر چالش من رو روشن کرد

تو آسون نیستی , تو یه دختر مگا هستی

Oh baby baby baby

تو مثل الکتریسیته خطرناکی

تو قوی و خیره کننده هستی

من آرزوی مبارزه با تو رو ندارم

آهای خانم خوشگل

فکرهای درباره ی تو دارن عمیق تر میشن

کمی قوی تر، گاهی اوقات نرم تر

وقتی در مقابل اون می ایستم

تیک تیک بوم بوم راجع به ضربه

حتی تصورش رو هم نمیکردم

وی در آخر منو تحت کنترل خودت قرار دادی

تو استاد من، صاحب من هستی

چون تو تو تو یک ترانسفورماتور هستی

الان وقت اونه

اهل کدوم سیاره هستی؟

دختر تو منو گرفتی منو گرفتی

تو برنده این بازی هستی

چون تو تو تو یک ترانسفورماتور هستی

اومدی دور من

دیگه اصلا نمیتونم تکون بخورم

به خاطر این که تو برای نگاه کردن خیلی خوبی

اما دوباره تغییر کردی

تصمیم بگیر , زمان داره تلف میشه

اول اروم بعد سرعتت رو زیاد کن

هیچ جوابی وجودن نداره به همین خاطر من فقط خیره شدم

دختری که مسیر چالش من رو روشن کرد

تو آسون نیستی , تو یه دختر مگا هستی

Oh baby baby baby

تو مثل الکتریسیته خطرناکی

تو قوی و خیره کننده هستی

من آرزوی مبارزه با تو رو ندارم

آهای خانم خوشگل

فکرهای درباره ی تو دارن عمیق تر میشن

کمی قوی تر، گاهی اوقات نرم تر

وقتی در مقابل اون می ایستم

تیک تیک بوم بوم راجع به ضربه

حتی تصورش رو هم نمیکردم

وی در آخر منو تحت کنترل خودت قرار دادی

تو استاد من، صاحب من هستی

چون تو تو تو یک ترانسفورماتور هستی

الان وقت اونه

اهل کدوم سیاره هستی؟

دختر تو منو گرفتی منو گرفتی

تو برنده این بازی هستی

چون تو تو تو یک ترانسفورماتور هستی

من و تو الان دیگه به چی نیاز داریم

هر چه طرف تو هست

حتی اگه بترسم , میخوام تو رو داشته باشم

بهم بگو , این داره منو میکشه عزیزم

تیک تیک بوم بوم راجع به ضربه

حتی تصورش رو هم نمیکردم

وی در آخر منو تحت کنترل خودت قرار دادی

تو استاد من، صاحب من هستی

چون تو تو تو یک ترانسفورماتور هستی

من میبینمت

من میخوامت , اون وقت تو تغییر کردی؟

درکم میکنی ؟

یا بازم تغییر میکنی؟

exo-persion-fansite.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
yasi shayan

نظرات  (۲)

Mmnun Mn tarjomasho Nakhunde Budam
Alii Bud :)
مرسی ببابت ترجمه ❤
متن آهنگ مثه همیشه فوق العاده اس ~

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی