kpop

ترجمه آهنگ Lady Luck

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

 

** Lady Luck **

زمان،یکم تندتر برو.

اره…(بهت قول میدم دختر)

کاریکن تیرگی از سقوط کنه،اونو پیش من بیار

خارج از بسیاری ستاره،

تو تنها کس هستی

اوه،من نمیتونم کمک کنم ولی زندگی درون سر من بی وقفه بی وقفه نگاه میکنه.

من نمیتونم بهت برسم وقتی دنبالت میکنم؟

من نمیتونم بگیرت حتی وقتی دستمو دراز کردم؟

چرا تو اینقدر دوری؟

این شب طولانی فقط با قایق ناله کنان من پر میشه.

تو توی اون زمان میدرخشیدی

تو با نهایت خوشوقتی پیش من اومدی

زمان بارش شهابی(تو منو هم میخواستی)

این تیرگی رو پشت سربزار،من تورو مثل پرتاب خیره کننده میگیرم

نور

تو نزدیک تر میشی(من تمام شب برای تو منتظر موندم)

عزیزم عزیزم،برای من

خانوم،خانوم،شانس،شانس،شانس

پس گوش کن

مردم زیادی به سمت تو اومدن

اره(دختر با ارزش من)

من به تو هزاران ارزو میگم

تو میتونی کاری کنی که اونا به حقیقت تبدیل بشن

تنها کسی که من میخوام تویی

اوووه،من به وجود تو راضیم

حتی بیشتر،حتی بیشتر

قایم شدن پشت ارزوها-مثل پرده سرخی شفق

ثروت خیره کننده

چشم های تو رشد عمیق تری داره و

من تنها کسی هستم که صدای تو رو میشنوه

تو خیلی خیره کننده ای

تو پیش من اومدی مثل زمزمه

درون پراکندگی بارش شهابی

(پیش من بیا زمانی که همه خوابن)

فقط یکبار در زندگی من،

از طریق شب های بی شماری که من برای تو افتاده ام

تو برای من ریختی(من واقعا منظرم)

زمانی که تمام دنیا خوابید

تو به سمت من پرواز کردی

تو توی اون زمان میدرخشیدی

تو با نهایت خوشوقتی پیش من اومدی

زمان بارش شهابی(تو منو هم میخواستی)

این تیرگی رو پشت سربزار،من تورو مثل پرتاب خیره کننده میگیرم

نور

تو نزدیک تر میشی(من منتظرتم با دست های باز)

عزیزم عزیزم،تو دختر شانس منی،دختر دختر

(شانس،شانس،شانس)

exo-persion-fansite.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
yasi shayan

نظرات  (۱)

سلام ببخشید تیم شما ربات یا کانالی داره که ترجمه هاتونو بزارید توش ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی